درخواست عضویت

علت سرمایه گذاری منلو بر استارتاپ ساخت و ساز

این مطلب برگرفته از وبسایت pitchbook و به قلم Priyamvada Mathur می باشد

استارتاپ فناور ساخت و ساز Fieldwire روز دوشنبه اعلام کرد که سرمایه راند C به مبلغ ۳۳ و نیم میلیون دلار از Menlo Ventures و با مشارکت Brick & Mortar Ventures, Hilti Group and Formation 8 سرمایه جذب کرده است. بخشی از بودجه جدید از صندوق سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری منلو ونچرز تأمین می شود، یک عامل سرمایه گذاری است که توسط شرکت VC stalwart در ماه فوریه برای تمرکز روی سرمایه گذاری های مراحل ابتدایی استارتاپ هایی است که”به زودی به شرکت های بزرگ تبدیل می شوند” ساخته شد.

در سال ۲۰۱۷، Fieldwire مستقر در سانفرانسیکو ، ۵۰ میلیون دلار ارزشگذاری شد. این شرکت سازنده اپلیکیشنی است که ارتباط اعضای تیم از جمله مدیران ، پیمانکاران فرعی و کارگران در صنعت ساخت و ساز را تسهیل میکند. پیچبوک با هم بنیانگذار و مدیرعامل شرکت، ایو فرینالت و شریک Menlo Ventures ، تایلر سوسین صحبت کرد تا بفهمد چطور هدف قرار دادن کارگران ساختمانی به حل یک قطعه مفقوده از پازل صنعت ساخت و ساز کمک میکند.

Yves Frinault و Javed Singha (که در حال حاضر coo است) برای یک کمپانی بازی کامپیوتری فرانسوی Ubisoft کارمیکردند. آنها از سال ۲۰۱۳ این کسب و کار را با همدیگر بنیان گذاشتند.

Frinaultمی گوید‌: در آن زمان ، فناوری موبایل و محاسبات ابری دیگر عوامل محدود کننده ای نبودند. شرکت ها در حال تهیه نرم افزار ساخت و ساز برای دفتر بودند ، اما هیچ کس به کارگران این حوزه توجه نمی کرد.

از آنجا که بنیانگذاران متوجه شکاف فیزیکی بین کارگران ساختمانی و کارمندان دفاتر شدند ، آنها تصمیم گرفتند برنامه ای را ایجاد کنند که به کاربران کمک می کند عناصر مختلف یک پروژه را مدیریت کنند ، به آنها امکان می دهد نقشه ها را ببینند، پیشرفت کار را پیگیری کنند، اختلاف قیمت فروش و هزینه های کالای تولیدی را ثبت کنند، مکالمه کنند و اسناد را در یک بستر واحد به اشتراک بگذارند. مثل ترلو که برای پیگیری کارها و دراپ باکس که برای به اشتراک گذاری اطلاعات است.

تایلر سیسون، شریک ملو ونچرز که به عنوان بخشی از این راند به هیئت مدیره این شرکت می پیوندد میگوید امروزه نسل جدیدی از کارگران وجود دارند که انتظارات بالاتری از چگونگی بهره برداری شرکتها از فناوری برای برنامه ریزی کارآمد وظایف و پیگیری پیشرفت دارند.

این رویکرد پایین به بالای فیلدوایر از طریق نرم افزار اتوماسیون گردش کار مبتنی بر فضای ابری به کمک می کند سود به دست بیاورند

طی آخرین رکود اقتصادی ، صنعت ساخت و ساز بر اساس داده های صندوق ذخیره اقتصادی فدرال ، حدود ۱.۵ میلیون کارگر را از دست داد. و براساس ارقام جمع آوری شده توسط پیمانکاران عمومی وابسته آمریکا ، ۸۰٪ از شرکتهای ساختمانی ایالات متحده هنوز استخدام کارگران یدی را در سال ۲۰۱۸ دشوار می دانند.

فرینالت گفت روزانه تقریبا ۳۰ درصد از وقت کارگران صرف انجام کار یدی و ۷۰ درصد دیگر صرف هماهنگی کارها میشود. از آنجا که کمبود نیروی کارگر یکی از عوامل افزایش هزینه در بسیاری از اقتصادهای پیشرفته است ، اتخاذ فناوری ای که به صرفه جویی در وقت ، تلاش و هزینه های مربوط به مدیریت کار کمک می کند ، بسیار مهم تر شده است.

Fieldwire براساس نظرسنجی مشتری از ۱۰،۰۰۰ کاربر ، هر روز بطور متوسط به ازای هر نفر یک ساعت وقت ذخیره می کند.

سیسون خاطرنشان کرد فیلدوایر تمرکزش برروی بازارهای اروپا، امریکا و استرالیاست. این تجارت همچنین در بازارهای نوظهور مانند هند و آمریکای جنوبی که هزینه نیروی کارگر ارزان تر است، آزمایشاتی را انجام می دهد و در حالی که ساخت و ساز، تقریبا ۱۰٪ تولید ناخالص داخلی جهان را تشکیل می دهد ، استفاده از فناوری در این فضا در مرحله ورود است و امکان مقیاس پذیری را برای شرکت هایی که کار ساخت و سازانجام میدهند و زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مربوطه را دارند، فراهم می کند.

Frinault می گوید: مرحله اول صنعت همه چیز در مورد دیجیتالی شدن برنامه ها و اسناد/مستندات بوده و جریان فعلی بر هماهنگی همه افراد درگیر در یک پروژه ساخت و ساز متمرکز است. وی معتقد است که مرحله بعدی تمرکز خود را بر محکمتر/فشرده تر شدن اشتراک اطلاعات بین دفاتر و کارگران میدانی ادامه خواهد داد.